"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

piątek, 24 kwietnia 2009

Moje wcześniejsze prace

Pragnę przedstawić moje wcześniejsze prace wykonane haftem krzyżykowym

Moje ukochane irysy

       Trzy aniołki                                   Króliczek baletnica                                         


Biedrona                                                   Trzy obrazki do kuchni           

                              

                                                                      

                                                                                                                   

                                  Obrazki podarowane jako prezenty :-))      

1 komentarz:

Proszę zostaw swój ślad...