"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Mam i ja

Cudowny koci prezencik otrzymałam od Elziutki. W czwartkowe  popołudnie, w domu czekała na mnie kocia niespodzianka. Z olbrzymin zaciekawieniem otwierałam paczuszkę ( moja ciekawa córcia bardzo polubiła tego rodzaju zabawy, gdyż zawsze wyszuka coś co jej przypadnie do gustu - i tym razem wybrała, ale o tym później).

Paczuszka zawierała po prostu same cudeńka!  Już wyobrażam sobie jak będzie wyglądała moja  podusia z pięknym, kolorowym haftem przytulonych kotków (który dostałam). Własnoręcznie wykonana kocia zakładka już zagościła w książce, którą aktualnie czytam. Dwa motki muliny na pewno wykorzystam przy hafcie, a jednym z kotków zaopiekowała się moja córcia (drugi znalazł swoje miejsce przy klawiaturze komputera), tak samo jak nesquik'owym batonikiem i imprezową trąbką. Do paczuszki dołączony został bardzo miły i ciepły liścik oraz kartka z Brzezin.

 Elziutko! Dziękuję Ci bardzo za koci prezent. Sprawiłaś mi ogromną radość tymi pięknymi rzeczami, które nie tylko ogromnie mi się podobają, ale które na pewno wykorzystam. Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz dziękuję bardzo :-).

        

2 komentarze:

  1. Super prezenty, tylko pozazdrościć! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się że Spodobały Ci się wesołe kotki :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...