"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

środa, 30 września 2009

Frywolitki i krzyżyki...

W piątek byłam na spotkaniu poznańskiech forumowiczek - osób w różnym wiku robótkowo zakręconych. Naoglądałam się pięknych rzeczy zrobionych na szydełku (cudowna bluzeczka - topik zrobina koronką irlndzką) oraz na czółenku ( biżuteria że aż dech zapiera). O jak ja chciałabym tak umieć - ale i tak zrobiłam postępy. Ja, która nie potrafiłam nawet trzymać czółenka, potrafię robić słupki a z nich kółeczka. No i na tym koniec - mam wrażenie, że opanowała "kółeczkową" frywolitkę i na tym etapie zatrzymałam się. Brakuje mi czasu, by przysiąść przy jakimś kursiku w internecie i opanować kolejny krok.  Jak juz obiecałam mogę się pochwalić moim frywolitkowym wytworem wykonanym przy przepysznej Green Caffe.

                  

A co do kalendarza adwentowego to rośnie powoli...

                  

Bardzo dużo osób na blogach postanowiło osłodzić nam tegoroczną jesień. Na swoje candy zapraszają:

                            

                  

1 komentarz:

Proszę zostaw swój ślad...