"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

niedziela, 13 września 2009

Już trochę jesiennie...

Już od 13 dni mamy wrzesień. Jesień idzie do nas wielkimi krokami co zauważyć można również w kwiaciarniach - doniczki zapełniły się wrzoścami. Uwielbiam wrzosy (choć to na swój sposób smutne kwiaty) dlatego nie ma dla mnie jesieni bez wrzosu w wazonie lub wrzośca w doniczce po prostu nie potrafię im się oprzeć.

                        

Tak samo dziś nie potrafiłam się oprzeć koralom, których szukałam od około roku - tak proste, że aż urocze w swej prostocie. Z resztą oceńcie sami.  

       

                                     

A odnośnie prostoty, to moje ulubione letnie kwiaty, które jeszcze kwitną, to kosmosy (onętki), a te  na zdjęciach rosną na moim niewielkim ogródeczku.

                                       

1 komentarz:

  1. Super korale kupiłaś! A co do kwiatów, to mogę tylko zazdrościć, bo nasza kicia zjada wszystko co zielone i skutecznie "wyleczyła" mnie z kwiatów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...