"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

środa, 2 września 2009

Kocia wymianka czyli co przygotowałam

Nowa właścicielka otrzymała już paczuszkę którą przygotowałam dla niej z okazji kociej wymianki, dlatego mogę się teraz pochwalić haftami które wykonałam.

W wyborze wzoru pomogła mi córcia - z resztą ona uwielbia koty, kotki i kociaki, a przy tym hafcie pilnie mi kibicowała.

Zakładka do książki to już dodatek, taka przydatna rzecz, która mi (gdy akurat nic nie czytam) zawsze się gdzieś zawierusza.Córci pomysła zakładki bardzo się spodobał więc niemalże wymusiła na mnie obietnicę wyhaftowania takiej samej (tylko w kolorze malinowo-różowym), osobistej zakładki do bajek – tak więc obecnie haftuję drugą w moim życiu zakładkę.

Do tego kilka drobiazgów i całość wyglądała tak:

     

1 komentarz:

  1. Piękne hafty i obrazek i zakładka bardzo, ale to bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...