"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

wtorek, 15 września 2009

Po trochu o wszystkim

Wczoraj otrzymałam przesyłkę - To MOJE PIERWSZE WYGRANE CANDY!!!  Gdy sprawdziłam wyniki organizowanego przez Jo-hanah z Wrzosowej Polany candy i z radością zobaczyłam swój login pod zdjęciem przepięknej klamry do włosów ozdobionej techniką decoupage nie mogłam uwierzyć w wygraną. Jeszcze kilkakrotnie wchodziłam na stronkę i sprawdzałam czy to prawda. A teraz mam klamrę u siebie i mogę się pochwalić - oto ona.                                                                                                                     Tu na włosach małej modelki ;-))

 Jo-hanah bardzo dziękuję za klamrę, która wszystkich wokół urzekła swym urokiem!!!                                                                                                                                                                   
W piątek idę na spotkanie z dziewczynami
z  forum - spotkanie zapowiada się bardzo 
owocnie - jest nadzieja, że spełnię swoje
marzenie i nauczę się frywolitek.
Zakupiłam rzeczy pokazane na zdjęciu,
pakuję je do torebki razem z dobrymi chęciami
i biegnę w piątek na spotkanie. Mam nadzieję, że będę mogła pochwalić się choćby małym kółeczkiem zrobionym na czółenku ;-))                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
                                                                                             
  A na polu robótkowym - no cóż między sprzątaniem, praniem a prasowaniem uzupełniam rameczkę kalendarza adwentowego. Haftuje się ją dość monotonnie, ale jeszcze trochę i będę mogła wrócić do właściwego obrazka. Oto fragmenty kalendarza.
  
I na koniec trochę słodyczy (jak dobrze, że od nich się nie tyje):
  • do 29 września - candy z okazji jesieni (do wygrania kolczyki ) na blogu agato art

                                  

  • do 28 września na blogu Pracownia Koroneczka - można stać się posiadaczem bonu o wartości 70 zł na zakupy w sklepiku www.koroneczka.pl

                                                

  • do 12 października - candy w Harmony Art a w wśród nich same wspaniałości

                       

                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw swój ślad...