"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

sobota, 21 listopada 2009

Candy i nie tylko

Nareszcie znalazłam chwile aby pokazać, zakupy jakie poczyniłam, aby moja przygoda z wykonaniem świątecznych kartek zaowocowała czymś co faktycznie można pokazać... no i posłać między ludzi... :-D 

                                       

Teraz nie pozosteje mi nic innego tylko zabrać się do pracy.

Korzystając z okazji to zapisałam się na cukierasy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw swój ślad...