"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

czwartek, 10 grudnia 2009

Cukierkowo

W wolnej chwili zapisałam się po słodkości na blogach:

- Mój kącik z różnościami - losowanie 14 grudnia

- ipsa - biżuteria autorska - losowanie po 07 stycznia 2010

- Biżuteria ręcznie robiona - losowanie 20 grudnia

-Klaudyna tworzy... - losowanie 18 grudnia

-Scrapbooking i inne PatiS - losowanie 17 grudnia

Zapisałam się również do „Anielskiej zabawy blogowej”

                     

                               

1 komentarz:

  1. Iwonko,
    przyszła paczka!!! Super!!! Jutro dokładnie opiszę ją na blogu bo muszę porobić zdjęcia a jest 01:20 w nocy

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...