"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

czwartek, 24 grudnia 2009

Dostałam i ja czyli HSP3

Wspaniałą niespodziankę sprawiła mi Mariola z Rybnika. Właśnie wracałam z gminnego przeglądu jasełek, w którym brało udział przedszkole do którego uczęszcza moja córcia (grała w nich rolę Dziewczynki z zapałkami), gdy spotkałam listonosza, który właśnie wrzucał awizo do skrzynki. Chwyciłam paczkę i czym prędzej popędziłam na górę (a mieszkam na czwartym piętrze) - początkowo chciałam otworzyć paczkę od razu, ale po chwili postanowiłam zrobić sobie kawę i dopiero wtedy, bez pośpiechu nacieszyć się tym co dostałam. I zrobiłam bardzo dobrze, bo dostałam tego ogrom i na podziwianiu, oglądaniu i wydawaniu odgłosów radości spędziłam sporo czasu. Zawartość paczuszki widać na załączonym zdjęciu :O)
   
   
 
Coś dla rozwijania hafciarskich zainteresowań, czyli piękne kanwy (ze złotą niteczką, biała, że aż błękitna oraz plastikowa), mulina DMC, zestaw do wyhaftowania świątecznej kartki oraz książeczka ze 101 motywami na krzyżykowe kartki.  
 
   
 
Coś dla rozwijania innych umiejętności, czyli takich jak decoupage (piękne świąteczne serwetki), wykonywanie karteczek (masa przydasiów) a także piękne kartki i koperty
 
   
 
Coś dla ciała czyli przepyszne herbatki, kawkę i coś słodkiego i nietuczącego ;O))
 
   
 
I coś co mnie totalnie zachwyciło czyli przepiękny obrazek świątecznego miśka z górą prezentów, świąteczną kartkę, widokówkę z Rybnika oraz cudownie pachnące świeczuszki. Obrazek zarekwirowała córcia do swojego pokoju.
 

   
Mariolu!!! Ogromnie dziękuję za wspaniałą niespodziankę, oraz trud jaki włożyłaś w jej przygotowanie. 

 
 

1 komentarz:

Proszę zostaw swój ślad...