"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

poniedziałek, 7 grudnia 2009

Dziś tylko na chwilę...

Czas mnie goni, tak więc od razu przechodzę do sedna:

  • w piątek wysłane zostały niespodzianki na wymiankę u Maranty oraz HSP3, jak na razie do adresata dotarła jedna z paczuszek :O)

 

  • kilka wieczorów spędziłam wykonując, moje pierwsze w życiu, kartki świąteczne (zainspirowane licznymi kursami obrazkowymi oraz pracami blogowiczek)  i myślę (może trochę nieskromnie), że wyszły mi one nienajgorzej, z resztą, proszę o każde słowo krytyki. Oto niektóre z nich:

 

 

  

 

  • Z niecierpliwością czekam jutra. Dlaczego??? Po powrocie do domu w skrzynce zastałam awizo na odbiór paczki - ciekawa jestem która to... Niestety mogę ją odebrać dopiero jutro po południu :O(

   

1 komentarz:

  1. Śliczne kartki! Zupełnie nie widać, że to Twoje początki, wyglądają bardzo profesjonalnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...