"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

niedziela, 13 grudnia 2009

Mój tajny projekt na wymiankę

Zimowa wymianka u Maranty zakończona, więc mogę pokazać...

- co przygotowałam dla Krzysi551 - był to bieżnik, zakładka do książki oraz kartka z życzeniami a że święta tuż, tuż wszystko w klimacie świątecznym.  

 

   

- oraz co otrzymałam od Irenki 10.

Piękna, szydełkowa serweta w głębokim, czerwony kolorze ze złotymi akcentami. Już wiem że pięknie będzie wyglądała na białym obrusie, tym bardziej, że ja ze szydełkiem nie jestem zaprzyjeźniona - tyle co potraię zrobić czapkę dla lalki ;O). W paczuszce była też świąteczna ozdóbka, którą przygarnęła moja córcia, oraz słodki akcencik w postaci czekoladki. 

 

Irenko jeszcze raz dziękuję za niespodziankę - serweta jest po prostu cudowna. 

Dowiedziałam się również, że niespodzianka HSP dotarła do Kemah, dlatego lada dzień pokażę mój "tajny projekt nr 2"

2 komentarze:

  1. Piękne prezenty przygotowałaś i otzrymałaś! Gratuluję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nareszcie wykorzystałam kanwę, którą dostałam od Ciebie w Secret Palu na Wielkanoc :)
    http://choinkowysal2009.blogspot.com/2009/12/jessssssssssssssst.html

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...