"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

sobota, 27 marca 2010

Czy wiecie jak wygląda wiosna?

Czy wiecie jak wygląda wiosna? Ja dowiedziałam się, gdy okazało się, że moja córka oprócz tego, że mówi wierszyk o wiośnie będzie Panią Wiosną na "spotkaniu rodzinkowym" przedszkolaków. Była to okazja, do pochwalenia się swoimi umiejętnościami dzieci wszystkich  grup wiekowych przed swoimi najbliższymi, oraz by za symboliczną kwotę kupić prace dzieci (pieniążki przeznaczono na zakup zabawek). Oto prace mojej Karolki - które przywędrowały z nami do domu (hi, hi, jakby w domu było ich za mało...).

 

 

 

A wracając do wiosny, to dzieci śpiewały ( na czerwono wytłuściłam opis wiosny;)


Tam daleko, gdzie wysoka sosna,
maszeruje drogą mała wiosna.
Ma spódniczkę mini, sznurowane butki
i jeden warkoczyk krótki

Maszeruje wiosna,
a ptaki wkoło lecą
i świergocą głośno i wesoło
Maszeruje wiosna
w ręku trzyma kwiat,
gdy go w górę wznosi
zielenieje świat.
Nosi wiosna dżinsową kurteczkę
na ramieniu małą torebeczkę.
Chętnie żuje gumę i robi balony,
a z nich każdy jest zielony.

Maszeruje wiosna...
Wiosno, wiosno, nie zapomnij o nas,
każda trawa chce być już zielona.
Gdybyś zapomniała, inną drogą poszła,
zima by została mroźna.

       

                             

 

Nie ma co, za moich  czasów - wiosna miała zieloną sukienkę i kwiaty we włosach - jak widać wszystko idzie do przodu ;O). Moja mała wiosna mówiła bardzo pogodny wierszyk (a mama przy okazji nauczyła się kolejnego)

,,Znaki Wiosny"                             

Dmuchnął ciepły wiatr od łąki,
już na gruszy pierwsze pąki !
Na jabłonce skrzeczy kawka:
- Tam pod płotem wzeszła trawka !
A na grządce, czy nie słyszysz ?
Żółte kiełki - to irysy !
- Słyszę - wróbel jej odwrzaśnie:
Pierwszy fiołek zakwitł właśnie !
Strzyżyk z gniazda się wychyla !
- Ja widziałem już motyla !
Wszędzie szczebiot, szum wesoły,
w ulu się zbudziły pszczoły.
Jaki ruch i gwar w ogródku !
Witaj wiosno, żegnaj smutku !


I tak trzymać, a na złość pogoda dzisiaj była nieciekawa, za to atmosfera na spotkaniu gorąca.

Na podstawie licznika mojego bloga widzę, że kilka osób odwiedza go, jednak jakoś nikt się nie odzywa (chętnie przyjmę nawet słowa krytyki, ale będę wiedziała, że mam po co pisać, a tak to może..). W poprzednim poście napisałam o nowej robótce - czy naprawdę nikt nie ma pomysłu co to może być??? Jeszcze coś, na boku wstawiłam (udało mi się) slajdy  haftów do których poszukuję schematów - jeśli ktoś ma i mógłby się podzielić to... uśmiecham się szeroko ;O)) i proszę o kontakt. 

1 komentarz:

  1. No wreszcie wiem, jak wygląda WIOSNA! A ja się dziwiłam, że jej nie widzę! Teraz zacznę wypatrywać robiącej zielone balony.
    Pozdrawiam, Ewa
    PS. Ładne rzeczy robisz!!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...