"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

wtorek, 30 marca 2010

Wymianka wielkanocna - część 2




Skoro paczuszka z wymianki wielkanocnej doszła do adresatki, a nawet spodobała się nowej właścicielce, mogę wyjawić wszystkie tajne dotąd szczegóły. Niespodziankę przygotowałam dla Uli z bloga Wredulowo. A oto co dla niej przygotwałam:

wielkanocny obrazek z zajączkami i kurczaczkami,

          

 różowy polarowy króliczek,

        

  kartka wielkanocna,

         

  trochę przydasiów i trochę słodyczy. 

         

  Cieszę się ogromnie, że niespodzianka spodobała się nowej właścicielce - miło jest sprawić komuś swoją pracą odrobinę radości.       

3 komentarze:

  1. Śliczności przygotowałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny i kolorowy jest ten Twój blog. Będę Cię odowdzać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pczuszka dla Ciebie od wczoraj jest w drodze. Niestety raczej do Świąt nie dojdzie (chyba żeby poczta mile zaskoczyła)za co przepraszam w imieniu nadawcy. Mam nadzieję, że nie zrazi Cię to do udziału w kolejnych wymiankach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...