"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Jeszcze trochę atmosfery świąt

Już po świętach, a u mnie jeszcze ich echo oraz zdjęcia zrobione przed świętami - w palmową niedzielę.

Na jarmarku wielkanocnym Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie oprócz zwykłych, jarmarcznych stoisk był ogrom "prac twóców ludowych i rzemieślników", które można było i podziwiać i kupować. W ferworze oglądania ( buuu -jakie tam były piękne frywolitki - muszę się ich w końcu nauczyć)  zupełnie zapomniałam o aparacie i zrobiłam tylko kilka zdjęć. 

  

Były również atrakcje dla dzieci - ozdabianie mazurków, malowanie wydmuszek farbami oraz woskiem, robienie palemek czy odlewanie świeczek-figurek z wosku. Jednym słowem nie można było się nudzić.

Od niedzieli palmowej na naszym rynku oglądać można było palmy wielkanocne wykonane przez szkoły, przedszkola oraz pojedynczych uczniów szkół podstawowych. Jak widać poniżej zarówno fantazji jak i talentu wykonawcom nie brakuje. Przy okazji zrobiłam kilka zdjęć:  

  

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw swój ślad...