"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

niedziela, 18 kwietnia 2010

"Kreatywny Świat z DMC 2010"


 Byłam i widziałam, a było co oglądać: 

Piękne hafty z Orchidei ( jaka szkoda, że nie lubię haftować na kanwie drukowanej - chociaż nie mówię nie) bardzo podobały się mojemu mężowi !?! 

Moje dziecko zakochało się w dzwoneczkowym alfabecie ;O)

 

Ja podziwiałam całość i marzyłam o tym, aby mieć tyle wolnego czasu,  żeby wyhaftować choćby niewielką część wystawionych prac.

Zauroczyła mnie również dzianina - kiedyś zrobiłam kilka swetrów - kto wie może powrócę do drutów???

 

No i oczywiście można było dokonać zakupów produktów DMC, ale o tym w kolejnym poście ;O)

 

Jeśli ktoś zauważył - przy okazji wystawy reklamowała się nowa pasmanteria nadodatek , i już zastanawiam się nad zakupami u nich.

Pomimo różnych opinii jakie czytałam na blogach, ja jestem zachwycona wystawą - fakt byłam na takiej wystawie pierwszy raz i na pewno na kolejną będę patrzała bardziej krytycznie.

A do obejrzenia wystawy zachęcał plakat DMC z hasłem '' JEŚLI UMIESZ PRZYSZYĆ GUZIK, UMIESZ WYHAFTOWAĆ RÓŻĘ'' - muszę to hasło rzucić u mnie w pracy - moje koleżanki twierdzą, że haft nie jest dla nich.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw swój ślad...