"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Wymianka wielkanocna - część 3

W piątkowe popołudnie otrzymałam paczkę z Wymianki wielkanocnej u Lucyny. Wszelkie znaki na ziemi i na niebie wskazywały na to, że niespodziankę otrzymam po świętach, a tu proszę - zaskoczenie. Poczta stanęła na wysokości zadania i spawiła niespodziankę nie tylko mi, ale również oraganizatorce wymianki oraz osobie, która przygotowała dla mnie paczuszkę czyli Kasi z bloga OBSESJA KASIULKA. A oto co otrzymałam w paczuczce tak pięknie zapakowanej, że aż żal było rozrywać papier ;O) 

 

piękny krzyżykowy obrazek o tematyce wielkanocnej

 

ręcznie wykonaną kartkę wielkanocną z przemiłymi życzeniami

a poza tym przydasie, kawki, herbatki oraz coś na osłodzenie życia (coś, czym z radością zaopiekowała się moja córcia :O).

Kasiu jeszcze raz serdecznie dziękuję za cudowny prezent. Sprawiłaś mi nim ogrom radości - DZIĘKUJĘ!!!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw swój ślad...