"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

niedziela, 21 listopada 2010

Kalendarz adwentowy

Z obserwacji bloga widzę, że co niektóre osoby zdążyły już skończyć zaplanowane hafciki, tak więc pora na to bym i ja pokazała swoje dotychczasowe postępy.  Zdjęcia zrobiłam w zeszłym tygodniu, więc nie jest to zupełnie aktualny stan kalendarza, ale na zdjęciach wygląda on tak: 

       

       

        

Nie zaznaczyłam, że jest to bezłakociowy kalendarz. W miejscu oznaczonych dni, dziecko powiesza wyhaftowane na plastikowej kanwie małe elementy typu aniołek, pastuszek itp. Jest to miłe, ale ile więcej do wyhaftowania. Wpadłam na pomysł, że jeśli nie zdążę z tą plastikową kanwą, to w miejsce obrazków mogę powiesić łakocie i w ten sposób zrobić z niego typowy kalendarz łakociowy ;O) 

        

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i śliczne wykonanie, bardzo radosny kalendarz:) Dziękuję bardzo za udział w candy i odwiedziny, zapraszam ponownie, pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. usuń proszę mojego miśka z zakładek, ja nie robię candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie krzyżykujesz i nie tylko. Ta masa solna w Twoim i córci wydaniu na pewno owocnie przeniosłaby się na ceramiczne doświadczenie. Namawiam, tak od serca. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje pierwsze candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten kalendarz adwentowy czy mogę sie usmiechnąć po wzorek jeśli tak to proszę na aniamonkos@interia.pl
    z góry dziękuję ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny kalendarz, corka zakochana a ja nie moge nigdzie zdobyc tego wzoru? Proszę o podpowiedz, a jesli moge liczyc na podzielenie sie wzorem to będe wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...