"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

niedziela, 13 lutego 2011

Walentynki i postanowienie...



Dzień świętego Walentego 
To dzień dobry dla każdego!
W tym dniu wszyscy to wyznają 
Że chcą kochać i kochają!



Czas powrócić, a chyba walentynki a przede wszystkim moje jutrzejsze urodziny (oczywiście kolejne 18) to całkiem niezła okazja do pewnych postanowień. Jakoś nie po drodze mi ostatnio z robótkami, a co za tym idzie i z prowadzeniem bloga. Nawet oglądanie innych blogów przepełnia mnie zazdrością, że chyba tylko ja nie mam na nic czasu i z niczym nie mogę się wyrobić. Ale koniec z tym - postanowiłam, a tak w ogóle to serdeczne życzenia walentynowe dla wszystkich osób które zabłądzą na mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw swój ślad...