"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

sobota, 26 lutego 2011

Zaległości i nieśmiały powiew wiosny...


Choć w kalendarzu jeszcze zima a na dworze jeszcze większa, to u mnie,w całym mieszkaniu zapachniało hiacyntem. Wiosenne kwiatki na przekór mrozom i panującym dookoła przeziębieniom pięknie kwitną i cały czas dają nadzieję na to , że przecież kiedyś przyjdzie wiosna. 

   

Czas żeby nadrobić zaległości - tyle ich, że aż mi wstyd... Na początku zaległości w wygranym dawno temu candy na blogu Robótki Babci Vilemoo! - otrzymałam takie oto wspaniałości, cudowne poduszeczki (jak określiła je moja córcia i wydaje mi się, że miała, a nawet ma plany co do tych poduszeczek, ale póki co one są MOJE), mulinka, i coś z czego cieszę się najbardziej - szydełkową serwetkę - sama to chyba takiej nigdy nie zrobię. Umiejętności szydełkowe kończą się u mnie na wykonaniu ubranek dla lal i miśków mojej córci. Babciu Vilemoo jeszcze raz dziękuję bardzooooo ;O)

     

Wygrałam również konkurs na tytuł wspaniałego bloga aledro, który obecnie nosi nazwę Wyobraźnia zaklęta w pracach aledro  A w otrzymałam same wspaniałości: cudowne dwie pary kolczyków, które wzbudzają we wszystkich zachwyt ( a u mnie przede wszystkim), serwetki do decoupage - mam szansę dorobić sobie bransoletkę jako komplet do kolczyków wykonanych tą metodą, super szalik szydełkowy, zapaszki i cień do powiek Oriflame, oraz słodki dodatek, który został spałaszowany w mgnieniu oka (u mnie w rodzinie to same słodkie pampry są). Z resztą co tu opowiadać... Aledro jeszcze raz przesyłam serdeczne podziękowania ;O) 

  

  

A teraz coś co zrobiłam sama, a raczej cały czas robię, ponieważ jestem na etapie lakierowania. Skrzyneczka z motywami morskimi dla mojego męża...

... oraz zawieszka na klamkę do pokoju mojej córci - dumnej pierwszolkasistki

Z haftów walczę z ciasteczkowym RR i mam nadzieję, że w następnym poście będę mogła pokazać gotowy obrazek.

 

2 komentarze:

  1. Witaj! Piękne prezenty dostałaś, a skrzyneczka i zawieszki wyglądają super - tez będą wspaniałymi prezentami. Dziękuję za udział w moim candy, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż tu robótek różnego rodzaju, tylko podziwiać! :) I widać, że wiosna tuż tuż! Dziękuję za udział w moim candy i zapraszam jeszcze dziś wieczorem na wyniki losowania :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...