"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

sobota, 23 kwietnia 2011

Wesołych Świąt


Z okazji Świąt Wielkanocnych:
miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
Pracy, która pomaga żyć.
Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać
i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie.


Skacze zajączek po lesie
i życzenia Wam niesie.
Przez pisanki przeskakuje
Alleluja wykrzykuje.
Po czym znika w długich susach,
cały mokry od dyngusa.

A teraz sprawozdanie z tego co działo się u mnie na froncie robótkowym. Wysłałam kanwę z  ciasteczkowym RR, które jest jakieś takie nieudane - ciągnie się bardzo, wyhaftowałam dopiero trzeci obrazek (w tym jeden na mojej kanwie), a haftujemy od sierpnia. I pomyśleć, że to moje pierwsze RR, przy następnym na pewno bardzo dobrze się zastanowię. A teraz jak prezentuje się kanwa Michaliny z Haftowanych Prezentów:

Oczywiście również u mnie widać w robótkach święta. Dostałam od szwagierki dwa gęsie jajka i razem z córcią zrobiłyśmy z nich pisanki metodą decoupage. A kolejne dwie, już nie takich słusznych rozmiarów dorobiłyśmy dla towarzystwa.  Zdjęcia poniższe przedstawiają jeszcze niedokończone pisanki, gotowe muszę obfotografuję i wstawię na bloga po świętach.

I element świątecznej dekoracji :O)

1 komentarz:

  1. Faktycznie to ciasteczkowe RR trochę się nam nie udało. Ja już nie pamiętam kiedy dostałam ostatnio jakaś kanwę :(.

    Proszę skontaktuj się ze mną na a.m.math@poczta.fm U Ciebie nie umiem znaleźć adresu e-mail.

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...