"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

wtorek, 31 maja 2011

Blogowy karteczkowy roczek - maj

To już ostatni dzień maja i ostatni dzień, aby pokazać majowy obrazek, który wyhaftowałam w zabawie Blogowy karteczkowy roczek organizowanej przez Olę.
Wybrałam miniaturowy obrazeczek storczyka, przede wszystkim ze względu na to, że nie mogłam wyostrzyć wydruku wzorków i hafcik ten wykonałam chyba bardziej na wyczucie niż według schematu :O). I właśnie do tej miniaturki wydreptała sobie dróżkę moja córcia, tak więc z haftu powstał maleńki obrazeczek. W tej chwili wisi już na ścianie w pokoju Karolki.


3 komentarze:

  1. śliczna jest! pięknie jej w brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) Też uczestniczę w akcji, ale zapisałam się później, więc nadrabiam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę odezwij się do mnie w sprawie różanej wymianki; mail wczoraj wysłany, czekam na odpowiedź. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...