"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

wtorek, 21 czerwca 2011

Różana Wymianka u Moteczka - finał część I

Dziś jest finał Różanej Wymianki u Moteczka i zgodnie z zasadami zabawy, chwalimy się tym co każdy uczestnik  przygotował i co otrzymał.
Moja wymiankową niespodziankę otrzymałam od Modraka.


W momencie otwarcia koperty owionął mnie  piękny różany zapach i już wiedziałam co dostałam - paczuszkę samych cudowności, a w niej czerwony naszyjnik z różyczkami, różowy komplet naszyjnik i kolczyki, piękny różowo-fioletowy wisior, oraz całą masę przydasi: cudowny zapaszek do szafy, olejek aromatyczny do kąpieli, kamyczki i koraliki, mulinki i kordonki, naklejki i papierowe różyczki.



 



Magdo! jeszcze raz dziękuję Ci serdecznie - sprawiłaś mi ogromną radość.

  Z przykrością stwierdzam, że moja wymiankowa połówka nie otrzymała jeszcze niespodzianki, którą dla niej przygotowałam. Drobiazgi, które przygotowałam - miały trafić do rąk emart22 . Miały, bo jeszcze nie trafiły i jest mi z tego powodu niezmiernie przykro, tym bardziej, że paczka została wysłana tak, aby doszła na czas. Mam nadzieję, że lada chwila paczuszka zostanie dostarczona, dlatego nie chcąc psuć niespodzianki - pozwolę sobie na zamieszczenie zdjęć na blogu wówczas, gdy adresatka otrzyma swoją wymiankową niespodziankę.
Mario! dziękuję za zorganizowanie wymianki oraz stały kontakt. 
Była to dla mnie wspaniała zabawa (gdyby tylko nie ten zgrzyt z pocztą), i z niecierpliwością czekam na kolejną wymiankę - na pewno wezmę w niej udział.

10 komentarzy:

  1. Piękne prezenty , biżuteria super, bardzo mi się podoba , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. lol ile tu podarków:)gratuluję i trzymam kciuki by nasza PP z samego rana gnała do Twojej połowki wymiankowej!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, śliczna biżuteria, a jakie przydatne przydasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty dostałaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja wczoraj tak często do ciebie zaglądałam chcąc zobaczyć cóż takiego mi wysłałaś. umówmy się tak że jeśli nie dostanę dziś tej przesyłki to wkleisz zdjęcia i pokażesz co przygotowałaś.Ja w piątek rano wyjeżdżam na dwa tygodnie, więc albo dziś to otrzymam albo dopiero po przyjeździe, a ciekawa jestem strasznie. I już ci serdecznie dziękuję za te cudeńka które się tam w kopercie znajdują na pewno będą mi się podobały. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jesteś zadowolona!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. super niespodziankę dostałas i am nadzieje, że Twoja niebawem do adresatki dotrze

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwie letnia biżuteria, pewnie nie raz ją założysz podczas właśnie rozpoczętego lata. Pozdrawiam - Mangosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny wymiankowy prezent:))

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...