"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Chwalę się !

Po pierwsze - wygranym na blogu Makoli candy. Jaszcze raz serdecznie dziękuję organizatorce.
Dziś dumna, z paczą pod pachą wróciłam z poczty, a oto cudowna zawartość paczuszki.

Jak obiecała Makola w zestawie znalazły się  rzeczy tylko w ciepłych  kolorach!


















Po drugie - moim pierwszym biscornu. Poczytałam i pooglądałam jak je zrobić i wyprodukowałam takieoto maleństwo 3,5cm x 3,5cm. Z resztą popatrzcie ;O)

Strona jedna...

...i strona druga (różnią się odcieniami, ale na zdjęciach nie bardzo widać)



1 komentarz:

  1. Ooo cieszę się że już dotarły;)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...