"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

piątek, 12 sierpnia 2011

Podaj dalej !

Zdjęcie pozwoliłam sobie zapożyczyć.


W czerwcu zostałam wylosowana w zabawie Podaj dalej u Witaaminki -  teraz ja,   zgodnie z zasadami, ogłaszam taką zabawę na swoim blogu. 

Zasady są następujące:

  • Do zabawy zapraszam tylko osoby posiadające własnego bloga.
  • Wylosuję wśród chętnych (proszę się wpisywać w komentarzach pod postem podając swój ulubiony kolor) 3 osoby które dostaną ręcznie robione prezenty.
  • Na wysłanie prezentów mam rok czasu od dnia losowania.
  • Każda z wylosowanych osób zorganizuje u siebie Zabawę i też wylosuje 3 osoby.
  • Każdy może uczestniczyć w zabawie "podaj dalej" trzy razy.

Zapisy od dzisiaj do 31 sierpnia!
Losowanie 1września


ZAPRASZAM !!!

1 komentarz:

Proszę zostaw swój ślad...