"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

TU SAL - 1 i blogowy karteczkowy roczek - sierpień

Dziś 29 sierpień czyli pierwszy nów naszej zabawy TU SALowej, a więc pokazuję mój słoiczek na niteczki (jak na razie są tylko niteczki). Nie chwaląc się słoiczek ozdobiony jest poduszeczką  którą otrzymałam od Babci Vilemoo z okazji jej candy ;O), w szklanym zamknięciu natomiast został uwięziony moje pierwsze biscornu. A teraz zdjęcia:











 



Koniec miesiąca to również czas pokazywania wybranej krzyżykowej karteczki - dziś lala na sierpień. Na zdjęciu jeszcze nieoprawiona, w chwili obecnej dumnie rozpycha się na ścianie w pokoju córki ( niestety nie życzy sobie zdjęcia -  co zdobiłam jej fotkę to okazywało się, że więcej widać moje odbicie iż lalę :O)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł ze szklaną gablotką:) Lala z króliczkiem urocza! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...