"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Szybciutko...

Witajcie - dzisiaj wpadłam na króciutko ( to i tak cud, że wygospodarowałam trochę czasu), bo za kilka godzin wyruszamy na podbój Pienin. Może źle napisałam, ja z mężem Pieniny już schodziliśmy, a teraz pora pokazać je naszej córce :O) Ale o górach po powrocie.
Jakiś czas temu, zapisałam się na Podaj dalej u witaaminki. I otrzymałam cudowną niespodziankę:  piękną deseczkę wieszaczek wykonany metodą decoupage, broszkę, trochę łakoci oraz miły liścik w przepięknej kopercie. Wszystko cudowne, z resztą oceńcie sami.


 


Witaaminko jeszcze raz serdecznie dziękuję. A wszystkich zainteresowanych zapraszam na Podaj dalej po moim powrocie.
Druga sprawa, to wykonałam kolejny obrazek na naszym RR, które ciągnie się i ciągnie ( a może by zorganizować coś samemu? - hafcik mam tylko czy znajdzie się tyle osób, oj mam o czym myśleć na urlopie).






2 komentarze:

  1. Miłych wrażeń podczas wyjazdu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanwa dotarła, bardzo dziękuję. :) Niespodzianka śliczna - deseczka w jednym z moich ulubionych kolorów. :)
    Pieniny są cudne, też je schodziłam wzdłuż i wszerz, po Górach Stołowych są następnymi z moich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój ślad...