"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

poniedziałek, 28 listopada 2011

TU SAL - 4

Wiem wiem, data nowiu minęła, a ja dopiero teraz startuję ze zdjęciem mojego słoiczka, w którym chyba nic nie przybyło. Tak to jest, gdy człowiek zmienia miejsce zamieszkania - wszystko staje na głowie. Krążę obecnie między domem do którego się przeprowadzamy, a mieszkaniem, w którym jeszcze mieszkamy. Dom jest super, niestety wymaga gruntownego remontu, a przede wszystkim porządnego wysprzątania. Cały czas jest w nim wiele do zrobienia np.kuchni praktycznie nie ma :O( , ale do 15 grudnia musimy opuścić mieszkanie tak więc dlatego całe to zamieszanie.

Robótki odłożyłam na bok ale jeszcze ich nie spakowałam mając nadzieję, że uda mi się dziabnąć choć jeden mały krzyżyk - niestety wieczorami jestem tak "padnięta", że brakuje mi sił nawet na  haft. A na blogach można podziwiać piękne świąteczne prace - ja dziś mogę pokazać tylko słoiczek ... a mam nadzieję, że przed przeprowadzką zdążę pokazać mój haft ze świątecznego SALa 2011.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw swój ślad...