"Daj każdemu dniu szansę stania się najpiękniejszym w całym twoim życiu." /Mark Twain/

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego kolorowego  bloga, bloga w którym postaram się pokazać moje prace wykonane haftem krzyżykowym (ale nie tylko), o czym będę pisać ... pokaże czas, a tymczasem zapraszam serdecznie, rozgośćcie się, czytajcie, oglądajcie i piszcie komentarze. 

wtorek, 1 listopada 2011

Zaległości - wymianka kawowa i świąteczny SAL

Właśnie uświadomiłam sobie, że nie pokazałam prezentów jakie przygotowałam w ramach wymianki kawowej dla bardzo zdolnej osóbki, a jest nią Danusia . Muszę się przyznać, że po przeczytaniu jej bloga i obejrzeniu prac przez nią wykonanych zwątpiłam - nie wiedziałam co mogę osobie o tak zdolnych łapkach wyhaftować Koniec końców ( po tym jak zrezygnowałam z haftowania innego obrazka w połowie, gdyż zarówno ja  jak i moja córcia stwierdziłyśmy, że jest bardziej herbaciany niż kawowy) - do paczuszki zapakowałam:




















Chyba jako ostatnia rozpoczęłam SAL-ową zabawę, a na blogu Świąteczny SAL 2011 święta już niemal w pełni - SAL-owe prace powstają w zawrotnym tempie.
 Również i ja w końcu przygotowałam czerwoną Aidę 18, białą mulinkę i białą połyskującą (ale czy jej użyję to się okaże w trakcie haftowania) i zabrałam się do haftowania wzoru  Lili Soleil. Dlatego chwalę się i ja tą odrobiną haftu 





2 komentarze:

Proszę zostaw swój ślad...